vrijdag 10 april 2015 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu vrijdag 10 april 2015 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu

vrijdag 10 april 2015

Door: Jasper Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Jasper

10 April 2015 | Canada, Guelph

na een paar dagen stage lopen, mocht ik afgelopen woensdag met de verpleegkundige mee lopen die waarnam voor de dokter. deze dag heb ik weer veel nieuwe dingen gezien en geleerd. na mate ik steeds beter de cliënten leer kennen word het steeds interessanter en leuker, omdat ik steeds beter de routine leer kennen en omdat je toch meer gaat leren en meer diepgang krijgt over bepaalde processen die je daar moet weten.
dit duurt enige tijd en het is pas einde 3e week. De tijd gaat best snel en voor je het weet ben je al weer terug, maar voordat het zover is ga ik nog genieten van de tijd dat ik hier ben.

eerst zal ik morgen ochtend nog een dienst draaien van 7 uur in de ochtend tot 7 uur in de avond en daarna ga ik samen met mijn neef en wat vrienden opstap.

komende maandag komt er iemand langs die de bewoners wat gaat vertellen over dementie en alzheimer. dit is best interessant zeker omdat je nu vanuit een andere kant gaat horen hoe zij tegen dementie en alzheimer aankijken en wat zij voor deze mensen doen. En misschien kan ik dat mooi combineren voor later in de zorg in Nederland.

afgelopen week hadden we hier in canada alle 4 de seizoenen in een week. ( sneeuw, zon, regen, en veel wind. )

over een enkele dagen zal weer een verslag volgen en worden de foto's geplaatst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 4070

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 30 Mei 2015

vertrek

Landen bezocht: