Van Brussel naar Toronto. - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu Van Brussel naar Toronto. - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu

Van Brussel naar Toronto.

Door: Jasper Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Jasper

21 Maart 2015 | Canada, Guelph

Dag Allen,

vanochtend om 5 uur ben ik vannochtend vol spanning richting brussel vertrokken, om vanuit daar naar Canada te Vliegen.als eerste had ik mijn vlucht richting Montreal. na acht uur vliegen had ik Montreal bereikt en na enige tijd wachten moest ik door de Douane en met wat spanning ben ik toch goed de Douane door gekomen. daarna had ik nog maar een uur de tijd om mijn bagage op te halen, weer in te leveren, en dan nog door de security scan, om vervolgens nog in te checken, maar gelukkig was ik op tijd om weer door te kunnennaar Toronto. om half vijf aangekomen ben ik inmiddels in Guelph aangekomen waarna een lange dag toch weer lekker ga rusten. en morgen de boel ga verkennen ik houd jullie op de Hoogte.



tot morgen
Groet

Jasper.

  • 22 Maart 2015 - 14:34

    Robert En Thea:

    Goed te horen dat de reis lekker en (uiteindelijk) ook vlot is verlopen. We zijn blij dat je droom mag uitkomen en dat je lekker in het buitenland stage kunt doen. We wensen je heel veel plezier en heel veel succes. Doe iedereen de groeten van ons.
    We volgen met heel veel plezier je reiservaringen.
    Met vriendelijke groeten,
    Pa, ma en oma

  • 22 Maart 2015 - 20:18

    Ilse:

    Jaaaaa leuk leuk leuk!! Geniet er van. Xxxx

Tags: Brussel, Guelp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 4072

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 30 Mei 2015

vertrek

Landen bezocht: