dag 3 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Jasper Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Jasper

24 Maart 2015 | Canada, Guelph

vanochtend om zes uur was ik weer klaar om naar mijn stage te gaan. deze ochtend was het nog vrij koud rond min 6 graden. na een klein kwartier tot twintig minuten fietsen, was ik bij Norflok Manor, daar kennis gemaakt te hebben en na de overdracht ben ik samen met mijn begeleidster mee gegaan om de medicijnen van de eerste ochtend ronden uit te delen.

De andere Collega's zorgen voor dat de mensen verzorgt worden en dat ze op tijd beneden zijn voor hun ontbijt, en de verpleegkundige zorgt voor de medicijnen. het was wel een leerzame dag vandaag. en nu dat ik dit verhaal aan het type ben merk ik ook dat ik best moe ben. dit zal nog wel komen door mijn Jetlag. ook heb ik een beetje last van de verkoudheid.

Na mijn dienst van drie uur heb ik nog even de Kerk bezocht deze was gesloten.

na deze leerzame en indrukwekkende dag is het op dit moment negen uur in de avond en ik ga vanavond vroeg naar bed toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 4064

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 30 Mei 2015

vertrek

Landen bezocht: