Maandag 6 april - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu Maandag 6 april - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu

Maandag 6 april

Door: Jasper Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Jasper

06 April 2015 | Canada, Guelph

vrijdag 3 april,

na een dienst van 12 uur ben ik richting familie in Kitchener gegaan, rond negen uur was ik daar. en we hebben gezellig bij gekletst tot half twaalf. deze dag was best druk. in de zorg moet je anticiperen op wat je niet verwacht en dat is weer een extra uitdaging om het goed te laten verlopen.
en om zeven uur mocht ik terug richting mijn verblijfsadres op de fiets. en na snel een hapje eten ben ik door mijn neef naar kitchener gebracht.


Zaterdag 4 April.

deze ochtend stond ik rond negen uur op en ben samen met familieleden naar de een hockeywedstrijd wezen kijken. een van de jongste familieleden mocht vandaag een belangrijke wedstrijdspelen die ze ook gewonnen hebben met 11- 1 na de wedstrijd zijn we door gegaan richting Georgetown. daar heb ik samen met familieleden gezellig een potje gepoold en daarna diner gegeten. na een heerlijke maaltijd. hebben we nog even relaxt en bij gekletst. was het weer tijd om richting Kitcherner te gaan.

zondag 5 April.

deze ochtend kon ik lekker uitslapen tot rond een uur of 10 en ben daarna na het ontbijt samen naar de finale wezen kijken van een van de familieleden. helaas hebben ze deze niet gewonnen maar boven verwachting hebben ze toch een goede positie behaald en waren dan ook supertrots dat ze dat hebben bereikt. daarna konden we onze weg weer terug vervolgen naar kitchener waar het Diner op ons te wachten stond. en omdat er ook een jarig was werd er natuurlijk ook gezongen en niet te vergeten was er taart. na een gezellige dag gingen ook zij hun weg vervolgen. en na nog even een paar films gekeken te hebben was het dan ook weer bedtijd.

Maandag 6 april

na een gezellige weekend, was het ook weer voor mij tijd om naar huis te gaan. maar voordat het zover was had ik nog een paasontbijt en ging ik nog een stukje wandelen. en genieten van de mooie natuur. na ongeveer 1 uur gewandeld te hebben. en na mijn diner was het weer tijd om richting Guelph te vertrekken waar ik dan ook daarna rustig mijn was kon draaien en even na kon genieten van een leuk weekend met familie en vrienden. op dit moment is het 11 uur in de avond en mag ik morgen weer van start op stage.

het volgende verslag zal ongeveer uit komen over 3 a 4 dagen. ( en de fotos volgen nog )

  • 08 April 2015 - 23:17

    Anne:

    Ha Jasper,

    Goed om te lezen dat je het leuk hebt, ik houd het allemaal bij hoor ;) Doe ze de groeten daar!

    Liefs,
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4053

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 30 Mei 2015

vertrek

Landen bezocht: