18 april 2015 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu 18 april 2015 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Jasper Schuurmans - WaarBenJij.nu

18 april 2015

Door: Jasper Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Jasper

18 April 2015 | Canada, Guelph

het duurde wat langer dan normaal dat ik mijn blog online zet, maar uiteindelijk komt het er wel. de laatste dagen heb ik stage gelopen, en helaas heb ik er al weer een 4e week bijna erop zitten.

de afgelopen dagen heb ik weer nieuwe afspraken gemaakt betreft de projecten die ik heb lopen op mijn stage. ik maak gemiddeld 40 uur in de week en het is hard werken maar het is meer dan waard.

soms zou je meer willen doen om een ander te helpen maar is dit niet altijd mogelijk, en soms zijn de kleinste dingen die je geeft zijn de grootste waarden voor een ander.

maar sterker nog wat de zorgvragers opdat moment terug geven is onbeschrijfbaar. als ik aan het werk ben dan staat de tijd stil en geniet ik van de momenten met de mensen. en soms heb je geen woorden nodig om elkaar te begrijpen.

ik wou altijd al naar canada toe van kleins af aan, en na dat mijn vakantie in canada in mijn 7e levensjaar vroeg ik vaak aan mijn ma of we terug gingen en daar konden blijven. als je jarenlang droomt van iets en je wil echt iets dan komt dat ik heb 13 jaar voor moeten wachten en dat wachten is dan ook meer dan waard.

laatst zei een van de zorgvragers
''als je iets echt wil doe het gisteren en niet morgen want op n moment is er geen morgen meer''.
en hij heeft gelijk volg je droom, heb vertrouwen, vecht voor je droom, en heb geduld met positieve overtuigingen, en vertrouw in jezelf. en dat is wat mij naar canada bracht.


vandaag was een van de familieleden jarig en hebben we een heerlijk diner gehad en voetbal gespeeld met de kids, het was genieten en het weer was er uitstekend voor, rond 20 graden zonnetje.

morgen lekker een dagje golfen met vrienden, en genieten van nog een paar dagen mooi weer want binnenkort gaat het waarschijnlijk regenen.

if your dreams come true. there is a risk that you don't wanna go back

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4050

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 30 Mei 2015

vertrek

Landen bezocht: